După ce am cerut celor 3 CJ-uri documentația aferentă Certificatelor de Urbanism emise, au sosit și răspunsurile. Mulțumesc pe această cale CJ Brăila, Ialomița și Călărași.
Articolul despre traseul TR în județul Ialomița este aici, nu are nici un sens să îl mai reiau, decât dacă în varianta finală a SF-ului vor exista schimbări de traseu sau adăugiri.
So, without further ado, here it is:
Brăila
Călărași
După cum se poate observa traseul TR nu va deservi municipiul Călărași, ocolindu-l la ceva distanță, și scoțând traficul greu fix în dreptul actualului terminal bulgăresc de feribot de la Aydemir, în amonte de Silistra. Unde probabil se va reloca și actualul terminal românesc al celor de la Coslozinca, ce asigură traficul greu între RO și BG.
Mențiune aici pentru cei care nu cunosc subtilitățile traversării Dunării la Chiciu, există două companii: Ostrovit SA (fostul IAS Ostrov de pe vremea dictaturii) care asigură traversarea pe traseul Chiciu (RO) – Regie (Ostrov, RO), și Coslozinca, ce asigura traversarea Chiciu (RO) – Aydemir (BG), pentru TIR-uri. Un traseu greoi, de 8 km, lung și costisitor, apărut în urma unei decizii a municipalității din Silistra, care la presiunea cetățenilor a dorit scoaterea traficului greu din oraș, și a cozilor de camioane care poluau între blocuri.
*actualul traseu al feribotului Coslozinca pentru TIR-uri
*cu roșu probabil noul traseu de traversare al Dunării, mult mai eficient.
Aștept cu interes comentariile voastre pe pagina de FB personală sau a blogului.
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes