Gorunescu.ro

Think. Feel. Give.

Noutăți Trans Regio 71 Brăila-Slobozia-Drajna-Călărași-Chiciu

By on 21/06/2021

În anexa 4 la ultima versiune de PNRR, disponibilă aici, cu titlul „Proiecte de rezervă propuse”, apar următoarele sectoare de TR71:

  1. La poziția 19 din tabel, sectorul Slobozia – Drajna Nouă – A2, cu titlul „Modernizare și lărgire la 4 benzi DN21 + pod (peste CF M800 Drajna)
  2. La poziția 24 din tabel, sectorul Călărași – Drajna Nouă – A2, cu titlul „Modernizare DN21

Diferențele de abordare dintre cele două sectoare, respectiv modernizare plus lărgire la 4 benzi pe Slobozia-A2, versus doar modernizare pe A2-Călărași, sunt mai mult ca sigur date de valorile de trafic zilnic. În timp ce pentru Slobozia-Drajna avem deja un MZA (Medie Zilnică anuală) de 11-12.000, pentru Călărași-A2 avem o medie de doar 5300 vehicule zilnic.

*Captură din Studiul de trafic aferent Studiului de Fezabilitate pentru Pasajul Drajna

Reamintesc pe această cale cititorilor blogului că ultima știre oficială, despre care am scris aici, pe care o aveam public despre TR71 era că anul acesta se va demara Studiul de Fezabilitate.
Va urma.

Facebook Comments
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes