Cel puțin pe teritoriul județului Ialomița, avem confirmarea oficială a traseului și a profilului transversal.
După cum puteți citi în captura de imagine de mai sus din memoriul tehnic, pus la dispoziție de CJ Ialomița (mulțumiri pe această cale), vom avea 2x7m, adică 4 benzi de 3,5m, și giratorii de 2×5,5m, cu raza interioară de 18m. Notabilă mi se pare zona mediană de 3m lățime.
Din documentația primită avem și traseul oficial, care, după cum vedeți mai jos, va urma în mare parte traseul actualului DN21, ocolind însă, cu un traseu complet nou, localitățile de pe traseu:
La Bărăganul va exista un pasaj de supratraversare a DN21A și a CF702:
Ocolire Iazu printre Iazu și Scânteia:
Traseu nou de ocolire a Slobozia Nouă și Slobozia:
Cu nod rutier cu supratraversare DN2A și CF701:
Pod peste Ialomița între Cosâmbești și Gimbășani:
Apoi revenire la traseul DN21, la aproximativ 2 km de limita cu Județul Călărași:
Harta traseului drumului Transregio se poate consulta în format digitizat, pe harta interactivă a proiectelor de infrastructură a Asociației ProInfrastructura, disponibilă aici:
Pe măsură ce apar informațiile despre traseul acestui proiect în județele Brăila și Călărași, vă țin la curent.
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes