Iată că după episoadele unu și doi, saga „advertising fail” continuă pe blog.
Ai spune că în 2021, marile companii angajează firme de advertising cu copywriteri profesioniști, care să le facă campanii (sic!) integrate.
Dar nu. O cacofonie mare cât blocul fâlfâie azi pe fațade.
Parcă văd discuția din biroul marelui tarabostes. Pamflet:
„-Lasă mă, ce ne trebuie nouă agenție de publicitate, ce ,noi îi plătim degeaba pe băieții ăia de la marketing? Să pună mâna să vină cu un mesaj creativ, care să prindă la public!”
Mare boss. Respectul pentru fiecare meserie în parte trebuie să fie la locul lui. Finanțe-bănci e o meserie, marketing e o altă meserie, advertising e o altă meserie, mai mult artă, mai mult creativă. Dacă pentru primele două îți trebuie o diplomă de ASE, la ultima îți trebuie ceva umanist, filologie, jurnalism, comunicare, sau nu neapărat – măcar aplecare spre limba română, plus multă imaginație și creativitate.
Lăsați oamenii de meserie să și-o practice. Reclamele trebuie făcute de profesioniști, la fel de bine cum în spitale trebuie să lucreze medici, nu vraci.
Altfel nu ne mai facem bine.
Later edit:
Cacofonia se repetă și pe site-ul băncii:
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes